mspfissen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fisse02 - 30 augusti 2012 19:26

Hahahahaha! Är på SÅÅÅ bra humör nu sen träffen i chattrummet med mina vänner HAHA! :D ÄLSKAR ER!

 

 

Heej Bloggen xD HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA

 

 

Vi Rockar Loss! :D

 

 

Nice-ig bild? ;p

 

  Min Starking :D   Min Sångare <3   Razee!!!!! xD

  Jag och min älskade BFF Kör hårt nu asså! <3 =)

 

Ja de var allt jag hade att komma med! :D Checka gärna in mig på msp mm.

 

Nu blir de lite msp för min del!

KOMMENTERA! :D

ses! <3

 

 

Av Fisse02 - 30 augusti 2012 18:58

Heej! Inlägg igen , Haha    Men nu är de viktigt! Nu ska DU , jaa Just du ska hjälpa Razee's tjej att lvl:a , Hon heter St:Louise och har ett riktigt gott hjärta! Jag är ju inte vän med henne....För hon kan inte ha mer vänner i level 7 -.- Men man kan chatta en då! Så ni skulle vara världens snällaste msp:are om ni gjorde detta!    Och om Louise säger nån som hjälpt henne mycket så kanske de blir "Veckans Moviestar".

Och de där med veckans moviestar har jag härmat från Emsann. Som har en mycket fin blogg! mspems.bloggplatsen.se

Men nu till louise! GE HENNE AUTO MM.

 


 

 

 

Och klandra henne inte för att hon inte är VIP ! bara idioter som gör så....

 

MSP TIME! :D

Av Fisse02 - 30 augusti 2012 18:41

Jag visste inte att jag hade så snälla vänner!   De finns visst änglar... Tackar dig som skrev detta! ♥ Så snällt!!!!!!!! Ska banneme ha med dig mer din gossebjörn   

Här kommer en liten bild på den :D

 

  

 

Herregud, Älskar er mina underbara vänner! :) Fattar ni de eller?... JAG ÄLSKAR ER!!!! HÖR NI DE! xD

Checka gärna in min gubbe på msp med ;) Haha.

 

Och föresten, jag har gjort som en liten bild jag tänkte ha under varje inlägg :) Ska byta sen tror jag men tänkte börja med en nue!

Här kommer den:

 

  BYEBYE! msp dax vettu!   

 

Av Fisse02 - 30 augusti 2012 16:54

Hello Msp:are ;) Asså jag kan aldrig glömma när Smulan..4 lurade mig om att hon kunde ett fusk mm. Och jag fick på det -.- Asså! Jag pratade med ägarna av msp och fick tbx sakerna men fortfarande så jävla arg på den apan! >:D

Och så sa hon att en annan hackade henne och gav kläderna till henne? Och så sa jag ge mig de da... Och jon bah : Men gud! Jag har på mig kläderna som finns... Här kommer en liten bild på samtalet....


  Ska spela msp nu så BYEBYE! :D

Av Fisse02 - 30 augusti 2012 16:46

Heej!


Jag heter Fisse02 ;) Hahahahaha!´eller aah de vet väll alla för de står ju på min snygga header! ;D TACK nitasn!    Så Jävla Fin!

Iaf , Jag heter Fanny och spelar msp! här kommer de delas lite om mig irl och Lite Annat Kul... Men mest av allt! MSP :D kommer nog bli typ 5 inlägg idag , HAHA!

ByeBye! SKA SPELA MSP!   

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favoritskådespelare? =)
 Taylor Lautner
 Selena Gomez
 Whitney Houston
 Tom Crus
 Fisse02

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards